7 Haziran 2012 Perşembe

verdiğim hediyeler

merhaba 
blogda sadece katıldığım çekilişlerden bahsetmek olmaz;kendi verdiğim hediyeleri de belirteyim.
Eski blogumda ilk hediyem kozmetik dosyasına gitmişti. 
bu hediyelere ek olarak bir de Elif Şafak'in İskender adlı kitabını hediye etmiştim.
itiraf etmeliyim ki benim için çok özel bir hediye bu,blogdaki ilk paylaşımım;el emeğim :)

Ardından bir çekiliş daha düzenledim. 
Onda philips saç maşası hediye ettim ,o da bir bloggera betwinus yazarina gitti:) 

Hızımı alamadım ve üçüncü çekilişimi düzenledim.
Bu sefer farklı bir konsept denedim;çok az kullandığım ürünlerden oluşan bir set hazırladım ve kazanan sevdanın dünyası oldu. 
Son olarak bir hediyeleşme etkinliğine katıldım ve aswangınkosesiyle eşleştim .Gerçekten çok güzel hediyeler aldım ve severek aldığım şeyler hediye ettim.

şimdi yeni hediyelerim,yeni hediyeleşme etkinliklerim var.
Hepinizi hediye almaya,hediye vermeye beklerim :) 
Umarım bu yazı sürekli genişler :) 

3 yorum:

  1. Eveeett ilk hediyen banaydı canım tekrar çok teşekkür ederim severek kullanıyorum hediyelerimi :*

    YanıtlaSil
  2. ah bardağıım canım bardağııııım ♥

    YanıtlaSil
  3. Ayyy kendi hediyemi gördüm ordaaa :)

    YanıtlaSil