13 Haziran 2012 Çarşamba

ojeleşme etkinliği hediyelerim

merhaba,
gördüğüm blog yazılarından ojeleşme etkinliğini düzenlemede ne kadar doğru bir karar verdiğimi anladım.
Hediyeleri daha sonra bir post altında paylaşacağım;bu yüzden hediyeleri blogunda yayınlamayan ya da blogu olmayanları hediye fotoğraflarını bana göndermeye davet ediyorum :)

Dün ,eşleştiğim j.d'den hediyelerim geldi. Sevimli bir kutu içinde bir dolu oje.
Kendisine de soyledim,beni twitterdan takip edenler de bilir;essence için kaç gratis dolaştığımı.
Hal böyle olunca essence ojeleri görünce mutluluğum ikiye katlandı ve tarçınlı çayın kokusu bütün kutuyu kaplıyordu.

J.D'ye bu güzel hediyesi için teşekkür ediyorum.
Ayrıca diğer tüm katılımcılara da dahil oldukları için teşekkür ediyor ve gelen hediyeleri karşısında en az benim kadar sevinmelerini diliyorum :)
Katılamayanlar mı?
Yeni etkinlik kapıda ;)



2 yorum:

  1. Hepsini gule gule kullan canimm :*
    Bir hediyelesme mi var siradaa, merakla bekliyorum^^

    YanıtlaSil
  2. J.D.cim de çok güzel hediyeler göndermiş, güle güle kullan sen de :)

    YanıtlaSil