9 Ocak 2013 Çarşamba

KONUK YAZAR;sofya günlükleri

günaydın,
yeni konuk yazarım;sofyagunluklerinin yazari Didem.
Didem de benim gibi bir tıp fakültesi öğrencisi ve Bulgaristan'da yaşıyor.Sevdiği ürünleri hep birlikte görelim;


Ben pek makyaj yapan bir insan değilim. Cilt problemlerim de olmadığından zaman zaman çok az bir makyajı seviyorum. Bu yüzdende favorim olan ürünleri paylaşmak istiyorum.
Maybelline Dream Fresh BB Cream – Pek fazla cilt sorunum olmadığından kapatıcılık özelliği olan bir ürün aramıyorum. Kuru ve hassas bir cilde sahip olduğumdan cildimde ton farklılıkları oluyor çoğu zaman. BB kremler çıkmaya başladığında bende merakla Garnier’ın bb kremini almıştım ama hiç memnun kalmadım. Maybelline ise bağlandım diyebilirim. Benim için önemli olan kalıp gibi durmaması bu yüzden bu renkli nemlendiriciyi çok seviyorum. Cilt tonumu dengeliyor ve yağlı bir görünüm yaratmadan canlılık veriyor cilde. Ama kapatıcılığı yok denecek kadar az diyebilirim.
Inglot Under Make-Up Base – Fondöten kullanmaya karar verdiğimde cilt makyaj ürünlerimin hepsini Inglot’tan almıştım. Şu an çoğuna ihiyaç duymasam da Inglot’u tavsiye edebilirim. Bu makyaj bazını, makyajın cilt gözeneklerime dolmaması için arada kullanıyorum. Çok az miktarda uygulamak yeterli oluyor. Farklı ipeksi bir his yaratıyor ve makyajın kalıcılığını arttırıyor.
L’oreal Volume Million Lashes Extra Black – Bu rimeli kullanmaya başlayınca Mac Plush Lush’ı bir kenara ittim. Benim rimelde aradığım dolduğunluk olmasına rağmen bu ürünü çok sevdim. Kirpikleri farkedilir bir şekilde uzun gösteriyor.
Alverde Kirpik ve Kaş Jeli – Bu ürünü organik kozmetikle anılan Alverde markasından aldım. Renkli olanları da vardı ama acaba abartılı olur mu diye ben şeffaf olanını seçtim. Kirpiklerimde kullanmıyorum ama kaşlarımın şeklini sabitlemek için bu ürünü kullanıyorum. Kaşlarım bu ürün sayesinde daha şekilli duruyor.
Yves Rocher Kabuki Fırça – Fırçalar konusunda öğrenci olduğum için pahalı fırçaları tercih edemiyorum ama Yves Rocher’den bu konuda memnun kaldım. Bu fırçasını pudrayı uygulamak için kullanıyorum genelde. Yumuşak bir fırça ve birkaç defa yıkamama rağmen dökülme yapmadı. Fiyatına göre bence performansı yüksek bir ürün.
Garnier Dudak Nemlendiricisi (Nemlendirme, onarma) – Rujlar bana yapışkan bir his verdiğinden kullanamıyorum ama dudaklarımda çok kolay kurduğundan ve çatladığından nemlendirici kullanma ihtiyacı duyuyorum. Bu nemlendiriciler bende yapışkan hissi bırakmıyor benim içinde önemli olan bu.
Yves Rocher Allık Açık Kayısı – Yves Rocher’nin toplamda 3 renk allığı var bende ama en çok bu rengi seviyorum. Belli belirsiz bir etkisi var. Kullanırken tozlanma yapmıyor. Ve bence doğal bir görüntü sağlıyor.
Alverde Far (kayısı) – Bu farı renklendirmek için değilde göz kapaklarıma biraz aydınlık sağlasınn diye kullanıyorum. Far kullanıyormuş gibi görünmüyor. Belki far bazı ile kullanıldığında daha belirgin bir etki sağlayabilir.
L’oreal Super Liner Diamantissime – L’oreal’in rimelini beğendiğimden eye liner’ına da şans vermeye karar verdim. İyi ki de almışım ilk kullanışımdan itibaren favorilerime girdi. Fırçasının şekli hiç bozulmuyor ve kullanımı çok rahat. İçinde biraz simler var ama hiç abartılı durmuyor. L’oreal’in diğer eyeliner’larını da denemek istiyorum.
Ecotools Fondöten Fırçası – Bu markayı özellike denemek istiyordum. Düz fondöten fırçaları iz bıraktığından sevmiyorum bu yüzden ıslak süngerle uygulamayı tercih ediyordum. Ama bu fırçaya bayıldım kesinlikle iz bırakmıyor.
Uni Eye Disk Aloe Vera – Göz makyajı çıkarmakta çoğu makyaj çıkarıcı ile zorlanıyordum ama bu ürünle hiç zorlanmadan çıkarabiliyorum. Hemde mesela eyeliner sürerken hata yaptığımda bu ürünün ucuyla kolayca silebiliyorum, kullandığım ürünü dağıtmıyor. Bittikçe almayı düşünüyorum.
Umarım yararlı bir paylaşım olmuştur. Sevgiyle Kalın.
 
Sevgiler, Didem
 
gelelim benim yorumlarıma;
Garnier bb kremi sevmemiştim,Maybelline BB kremi ise merak ediyorum ama kapatıcılığı azmış,yine de denemekte fayda var.
L’oreal Volume Million Lashes Extra Black :işte favori rimelim.Daha hacimli daha uzun gösteren rimeller var ama günlük makyajda elim hep bu rimele gidiyor.
Yves rocher kabuki fırça;kabuki fırçalar fondöten uygulak için çok iyi kendinize mutlaka bir adet edinin.
Garnier dudak nemlendiricisi;aynen ben de pek ruj kullananlardan değilim,çantam dudak nemlendiricisi dolu.
Loreal superliner ve Unieye disk ise merak ettiğim iki ürün,alınacaklar listeme eklendi.
 
Didem'e teşekkür ediyor ve sizlerin de yazılarını merakla bekliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder