9 Ocak 2013 Çarşamba

KONUK YAZAR :benimle güzellik

İlk konuk yazarım;sevgili Melda
Melda ,miss balın makyaj bloğunun yazarı ve bloğunda zaten favori makyaj malzemelerini yazacakken benim etkinliğime denk gelmiş ve benimle paylaştı.
Ona çok teşekkür ediyorum ve favori ürünlerini sizlerle paylaşıyorum;


loreal süper liner carbon glos: bu liner benim en favori linerım temizlemesi sürümüyle tek geçerim dediğim sadece fiyatı birazcık fazla olan bir ürün

loreal sutudio secret yüz bazı :yapısı yumuşacık cildinizi renk ve görünüm olarak pürüzsüzleştiren bir baz ve mat bir ürün benim en favori bazım makyajınızın akmasını bozulmasını engelliyor cilt tarafından makyajınızın emilmesinide engelliyor süper

rimmel london stay mate pudra: yapısıyla hafif rengiyle cildime uyumlu hafif yaglanmayı geciktiren bir pudra severek kullanıyorum tekrar tekrar alıyorum

essence far paleti: bu yıl esence ürünlerinin türkiyeye gelmesiyle ara ara bende herkez gibi ürünlerini aldım almayada devam ediyorum farlarının içinden çok severek kullandıgım bir palet oldu bu aldıgımdan beri hiçbir palet kullanmıyorm sadece bunu kullanıyorum diye bilirim

rimellerim: yine bir essenve I LOVE EXTREME ve golden rose cat wolk maskaram ikisinide ilk çıktıgından beri 2 kez aldım halada kullanıyorum yedekledim goldenrose un maskarasının kirpikleri tek tek ayırması çok güzel resmen tarıyor kirpiğinizi essence ise dolgunluk veriyor ikisi benim favorim

essence far bazı: yaglı bir cilde ve dolayısı ile göz kapaklarına sahibim farlar nekadar kaliteli olsada göz kapagımda toplanma oluyor bu far bazıyla uyguladıgımdan beri bu sorunu yaşamıyorum fiyatıda uygun sevdim

essence ve maybeline allık: her ikisinide bu yıl severek kullandım maybeline eski bir favorim yıllardır alırım bu rengini essence le bu sene tanıştım ikiside dogal tonlarda birer allık yüzüme canlılık katıyorlar

rimmel london conceler&higliter: bu kapatıcıyı yeni kullanmaya başladım fazla göz altı sorunum olmadıgından kapatıcılıgı bana yetiyor yapısı hafif toplanma çizgilere dolma yapmadı ve göz altlarıma verdiği aydınlık fresh görünüm çok sevmemi sağladı sürekli alacağımı düşünüyorum benden bukadar

gelelim benim yorumlarıma;
essence ürünlerinin gelmesiyle herkesin beğenisini kazandı,herkesin favori bir ürünü mutlaka vardır.
golden rose catwalk rimeli çok merak ediyorum ve evet essence rimelleri gerçekten iyi.
rimmel london concealer ise hafif kapatıcılığıyla göz altı sorunu pek olmayanların işine yarayabilir ama beni pek tatmin edeceğini sanmam.

Meldaya tekrar teşekkür eder,blogunu ziyaret etmenizi öneriririm

Sizlerden de yazı bekliyorum:)

2 yorum:

  1. yayınını görünce mutlu oldum bu etkinlige katılmak zevkliydi tekrar sevgiler herkeze şans dilerim ;D

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar. Misafir yazar etkinligine sizinde katildiginiza cok sevindim. Bilgi paylastikca artar! Yazi cok guzel olmus Yazanin (misafir) ve ev sahibinin de ellerine saglik :)

    YanıtlaSil