21 Eylül 2012 Cuma

ANKET

başkasının önerisiyle aldığım ve memnun kaldığım bir çok ürün var ;uzak durduklarım da var tabi ki.Her gün yeni bir ürün çıkıyor,herkesin favorisi değişiyor.Ben de bunları öğrenmek ve ona göre birşeyler almak istiyorum.Favorileriniz neler söyleyin bakalım?
Cilt,saç ve vücut bakımında severek kullandığınız;makyajda kullandığınızda övgü aldığınız ürünler neler paylaşalım :) 
Tabi ki bunun bir öncüsü olmalı değil mi?Benim şimdilik favori ürünlerim; 
DDF köpük temizleyici 
kryolan supracolor fondoten 
dairy fun çikolatalı vücut losyonu 
benefit they're real maskara 
kullandığım tonla ürün var ama bunlar benim vazgeçilmezlerim,herkese de öneriyorum.Ama hala iyi bir göz kremi arıyorum mesela,ya da güzel bir duş jeli.Umarım bu anket sonunda onları da bulurum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder